سیمونلی

راه اندازی مرکز دانش آنلاین گروه سیمونلی

کافه اکسسوری – گروه سیمونلی مستقر در ایتالیا یک پلتفرم آموزش آنلاین به نام مرکز دانش قهوه (CKH) راه‌اندازی کرد.

از طریق وب‌سایت جدید، گروه دستگاه اسپرسو Nuova Simonelli و Victoria Arduino بیش از ۳۰ دوره از ارائه‌دهندگان و برنامه‌های مختلف آموزشی در سراسر صنعت جهانی قهوه ارائه می‌دهند. این گروه می‌گوید مرکز دانش قهوه تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۶۰ دوره خواهد داشت.

TH CKH گسترش طبیعی است که گروه سیمونلی قبلاً به‌صورت حضوری در مراکز آموزشی مختلف در مناطقی از اروپا، اقیانوسیه و آسیا طی سال‌های گذشته راه‌اندازی کرده است، به‌خصوص که فرصت‌های تحصیل حضوری در طول سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا ازدست‌رفته است. گروه سیمونلی از توسعه مرکز آموزش آنلاین در ماه مه سال گذشته خبر داد.

پس از راه‌اندازی رسمی، مرکز آموزش سیمونلی دوره‌های آموزشی از بسیاری از مربیان قهوه یا برنامه‌های صدور گواهینامه، ازجمله موسسه کیفیت قهوه (CQI)، انجمن تخصصی قهوه، سمپوزیوم قهوه، ذهن قهوه، شیمی قهوه و مشاوره کافه را ارائه می‌دهد. بااین‌حال، تعداد کمی از دوره‌ها برای این مرحله برنامه‌ریزی‌شده است.

«ما در حال کار با شبکه‌ای از رهبران صنعت ازجمله محققان مشهور، آموزشگاه‌ها و مربیان هستیم تا به متخصصان قهوه فرصت‌های جدیدی برای توسعه شغل قهوه خود، در جستجوی کیفیت بالاتر در صنعت قهوه بدهیم»

اندرو تولی، در اعلامیه راه‌اندازی گفت: «پلت فرم CKH تمرکز ویژه‌ای بر پایداری در سراسر زنجیره ارزش قهوه خواهد داشت که اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است.»

علاوه بر دوره‌های آموزشی، برگزارکنندگان کتابخانه‌ای از منابع آنلاین و یک سری پادکست CKH را راه‌اندازی می‌کنند که در ابتدا «منوی قهوه» را جستجو می‌کند – شامل جنبه‌هایی مانند «اثر کربن منوی قهوه»، توسعه منو و قیمت‌گذاری.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X