Flair 58

راه‌اندازی خط تولید Flair 58 با سر گروپ ۵۸

کافه اکسسوری – سازنده دستی اسپرسو Flair Espresso در حال راه‌اندازی Flair 58 است که شامل یک سر گروپ ۵۸ میلی‌متری استاندارد و مجموعه‌ای از ویژگی‌های دیگر است که بر اساس خط تولید این برند ساخته شده است.

Flair 58 دارای قاب و اهرمی است که برای گروپ بزرگتر در نظر گرفته‌شده است. این همچنین اولین مدل شرکت جنوب کالیفرنیا است که شامل یک جز electric الکتریکی، مکانیزمی برای پیش گرم شدن و حفظ درجه حرارت ثابت در گروپ است.

Andrew Pernicano مدیر Flair Espresso در این خصوص می‌گوید که یک باند حرارتی نازک تعبیه‌شده در اطراف سیلندر دم به یک سنسور متصل به یک صفحه کنترل قدرت کوچک متصل می‌شود تا سه تنظیم مختلف گرما را فراهم کند. کنترلر خطی تک دکمه‌ای را می‌توان روی زیاد، متوسط ​​یا کم تنظیم کرد که می‌تواند به ترتیب مربوط به استفاده در استخراج قهوه‌های بوداده روشن، متوسط ​​یا تیره باشد.

پرنیکانو می‌گوید: «همانند خط تولید فعلی، کتری همچنان کنترل اصلی دمای دم را حفظ می‌کند، اما سیستم پیش گرم ما اکنون اطمینان حاصل خواهد کرد که آیا قبل از تزریق ۵، ۲۰ یا ۵۰ ثانیه طول بکشد، می‌توانید اطمینان داشته باشید که در مرحله استخراج هنوز در چند درجه از هدف خود خواهد بود.»

درحالی‌که پیش‌بینی دمای دقیق با توجه به متغیرهای خارجی مانند دمای محیط و دمای قهوه‌های آسیاب شده ورودی به سبد سخت است، دمای تقریبی پیش‌بینی‌شده توسط دستگاه ۹۵ درجه سانتی‌گراد / ۲۰۳ درجه فارنهایت بالا، ۹۰ درجه / ۱۹۴ درجه روشن است؛ متوسط ​​و ۸۵ درجه / ۱۸۵ درجه کم.

ویژگی های Flair 58

گزینه پلاگین، فریم بزرگتر و طرح‌های اهرم بلندتر در Flair 85 باعث تغییر فاصله از دوستی و راحتی مدل‌های قبلی Flair می‌شود و این کار بر روی کاربرانی است که قصد دارند بیشتر روی سر خود باقی بمانند.

قاب تقویت‌شده، اهرم بلندتر و دسته جدید T شکل برای ایجاد فشار و کنترل بیشتر در فشارهای بالاتر طراحی شده‌اند. طرح گروه Flair 58 همچنین اولین خط تولید است که می‌توان اهرم آن را پس از استخراج بدون ایجاد مشکل به سمت بالا و امکان عکسبرداری سریعتر از پشت بالا برد. علیرغم وسایل الکترونیکی جدید، سر دم Flair 58 مانند نمونه‌های قبلی قابل جابجایی است تا نظافت و نگهداری راحت‌تری داشته باشد.

پرنیکانو گفت: «اگرچه Flair 58 بلافاصله به‌عنوان یک محصول Flair شناخته می‌شود، ما فکر می‌کنیم که مصرف‌کنندگان به‌راحتی متوجه این تفاوت‌های ظریف که تجربه تولید آن‌ها را افزایش می‌دهد؛ می‌شوند.»

Flair قصد دارد پذیرش سفارش‌های Flair 58 را در اوایل آوریل آغاز کند.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X