حراج Los Favoritos

آغاز فروش قهوه در حراج Los Favoritos

کافه اکسسوری – تولیدکننده مشهور تخصصی قهوه نیکاراگوئه Fincas Mierisch و ACE (Alliance for Coffee Excellence) مستقر در اورگن، برای راه‌اندازی مجدد حراج Los Favoritos مجدداً با یکدیگر همکاری کردند.

این حراج که روز سه‌شنبه ۱۸ می، به دنبال داوری بین‌المللی به رهبری ACE برگزار می‌شود، شامل ریز قهوه‌های کوچک است که همگی حداقل ۸۸ امتیاز کسب کرده‌اند.

خانواده مییریش از اوایل دهه ۱۹۰۰ مزارع و عملیات فرآوری را در Matagalpa و Jinotega اداره می‌کردند و در جنبش قهوه موج سوم به دلیل تحویل بخش‌های بسیار کمی با کیفیت عالی به شهرت رسیده بودند.

ACE که همچنین هماهنگی مسابقات و حراجی‌های قهوه سبز مشهور در جهان را در کشورهای مختلف انجام می‌دهد، حراج Los Favoritos را در مجموعه «Private Collection» دو ساله خود گنجانده است.

این مجموعه حراج شامل مشارکت با گروه‌های تولیدکننده فردی مانند قهوه قیما (یمن) است که در آن هر قطعه بالاترین درآمد ۲۰۰ پوندی را داشت و گروه قهوه Ngorongoro (تانزانیا) که پیشنهاد برتر ۶۵ پوند بود.

تاریخچه حراج Los Favoritos

ACE و Fincas Mierisch پیش‌ازاین با هم همکاری کردند و حراج Los Favoritos را یک‌بار در سال ۲۰۱۳ برگزار کردند، اگرچه این حراج از پنج سال گذشته با وقفه روبرو بوده است.

ACE امروز در اعلامیه راه‌اندازی مجدد حراج Los Favoritos گفت: «COVID-19 یک شمشیر دو لبه برای Fincas Mierisch بوده است که زمانی را که می‌خواستند میزبان بازدیدکنندگان خود باشند، با سازماندهی حراج جایگزین می‌کند.»

الین مییریش، رئیس داور جام تعالی که بخشی از نسل پنجم خانواده مییریش در قهوه است، گفت: «همه‌گیری همچنین باعث تغییر بسیاری از تولیدکنندگان از کیفیت و در عوض تمرکز بر روی حجم شد. ما می‌خواهیم نمونه‌هایی از قهوه مخصوص باشیم که ازنظر اقتصادی برای تولیدکنندگان پایدار است؛ اما این نکته را نیز متذکر شویم که ما روی قهوه مخصوص تمرکز می‌کنیم زیرا این علاقه ماست.»

ACE در حال حاضر ۳۵۰ دلار نمونه قهوه آماده می‌کند تا در حراج پیشنهاد شود.

علی‌رغم حراج Los Favoritos، ACE همچنین با رقابت سالانه جام برتر نیکاراگوئه و برنامه حراج در سال ۲۰۲۱ پیش می‌رود، درحالی‌که تاریخ حراج برای برندگان COE در حال حاضر برای سه‌شنبه ۲۹ ژوئن برنامه‌ریزی شده است.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X