مبادله قهوه

قهوه ایمپورتز مبادله قهوه را راه‌اندازی می‌کند

کافه اکسسوری – قهوه ایمپورتز واردکننده قهوه سبز مستقر در مینیاپولیس، مبادله افسانه‌ای قهوه را راه‌اندازی کرده است، بستری که به‌وسیله آن رستری‌ها می‌توانند قهوه‌ها را تعویض کنند، یادداشت‌هایی تبادل و شاید حتی دوست جدیدی در صنعت قهوه و مبادله قهوه پیدا کنند.

«ما حسرت حجامت با مشتریان خود را نداریم. ما از سفر به کشورهای تولیدکننده قهوه و ایجاد خاطرات جدید با افراد جدید خوشحالیم.» مدیر بازاریابی قهوه ایمپورتز و واردکننده قهوه سبز، سام میلر در این خصوص می‌گوید: «هیچ‌چیز مانند حضور در یک مکان جدید، ملاقات با افراد جدید و رفتن پس از گذراندن وقت خوب با دوستان جدید نیست. امیدواریم این فرصتی باشد تا افراد بتوانند با دیگران ارتباط برقرار کنند و در مورد قهوه‌های خود بیشتر بدانند.»

این برنامه مبادله قهوه برای رستری‌های ایالات‌متحده و کانادا در دسترس است. رستری‌ها از طریق فرم Google ثبت‌نام می‌کنند، سپس یک رستر شریک منفرد به آن‌ها اختصاص می‌یابد.

از هر یک از شرکا یک کیسه کوچک قهوه تک خاستگاه را که انتخاب کرده‌اند تعویض می‌کنند و از آن‌ها خواسته می‌شود زمانی برای اتصال و به اشتراک گذاشتن یادداشت‌ها پیدا کنند.

برای تشویق یک‌زبان مشترک برای ارزیابی‌ها و مبادله قهوه ، کافه واردات فرم حجامت داخلی خود را که به‌عنوان کارت امتیاز حجامت تحلیلی شناخته می‌شود، تبلیغ می‌کند.

فرتهایم درباره مبادله قهوه می‌گوید: «ما در قهوه ایمپورتز این مورد را به‌عنوان ابزاری در دسترس قرار می‌دهیم؛ اما … در اینجا به خاطر داشته باشید که هدف برقراری ارتباط با شخص دیگری است. چشیدن چیزی که قبلاً نچشیده‌اید و ممکن است درباره روشی برای کباب کردن بحث کنید که قبلاً استفاده نکرده‌اید.»

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X