Simplify The Brewer

قطره‌چکان دستی Simplify The Brewer رونمایی شد

کافه اکسسوری – شرکت فروش تجهیزات قهوه ژاپنی Bathtub Coffee از قطره‌چکان دستی به نام Simplify The Brewer رونمایی کرد.

دستگاه Simplify The Brewer که توسط Ryo John Ito طراحی‌شده است این هفته در Kickstarter به هدف مالی خود دست یافت و بیش از ۱۶۰۰۰ دلار درآمد کسب کرد. خود این کارخانه روشی سریع و پایدار در دما را ارائه می‌دهد که در کمترین زمان ممکن از کاربر سؤال می‌کند.

طبق گفته ایتو، Simplify The Brewer در کمتر از ۲ دقیقه زمان دم، یک فنجان تمام‌شده را تولید می‌کند درحالی‌که نیازی به حرکت مارپیچی یا حرکتی ریختن و هم زدن آسیاب دیگر نیست.

دستورالعمل ساده‌سازی نیاز به ریختن ۲۳۰ گرم آب در طی یک بستر قهوه ۱۵ گرمی در مدت‌زمان حدود ۳۰ ثانیه، بدون نیاز به مرحله شکوفه یا مانور، تولید قهوه بعد از ۹۰ ثانیه اضافی یا بیشتر به پایان می‌رسد.

ایتو اخیراً در این خصوص گفت: «این ساده‌ترین راه دم کردن به‌طور برابر برای همه است. حرکت حلزونی [یا] مارپیچی برای مبتدیان و همچنین برای حرفه‌ای‌ها انجام کامل یک حرکت مکرر دشوار است. [با ریختن مارپیچ] طعم و مزه هر بار کمی متفاوت خواهد بود.»

این دستگاه از سه استراتژی برای سرعت بخشیدن به میزان جریان مایع از طریق دستگاه استفاده کرده است: یک سوراخ گسترده و ۴۰ میلی‌متری در پایین آن وجود دارد.

دریچه‌های هوای سخاوتمندانه‌ای که قهوه ساز روی ظرف قرار می‌گیرد و اجازه می‌دهد هوای گرم خارج شود و از تجمع فشار هوای مقاوم در برابر جریان جلوگیری می‌کند و حداقل تماس بین فیلتر کاغذ و قهوه ساز را به حداقل برسانید.

طبق گفته ایتو، درحالی‌که جریان مایع را به سمت پایین هدایت می‌کنیم، فضای خالی بین فیلتر و دیواره Simplify The Brewer نیز هوای گرم را حفظ می‌کند و باعث پایداری دما در هنگام دم می‌شود.

قرار است تولید Simplify The Brewer در ماه آینده در تأسیسات تولیدی ژاپن آغاز شود و پیش‌بینی می‌شود از ماه مه تحویل حامیان شود و پس‌ازآن با قیمت ۳۵ دلار فروش خرده‌فروشی آنلاین به‌صورت منظم انجام شود.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X