Super Jolly V Pro

رونمایی از Super Jolly V Pro

کافه اکسسوری – سازنده ایتالیایی آسیاب قهوه Mazzer، با انتشار دستگاه غنی از ویژگی‌های Mazzer Super Jolly V Pro ، پنجاهمین سالگرد عرضه آسیاب اسپرسو مدل Jolly اصلی خود را جشن گرفت.

Super Jolly اصلی پنج سال پس از Jolly در سال ۱۹۷۶ عرضه شد و همچنان در بین تولیدکنندگان یک انتخاب محبوب برای استفاده تجاری با حجم کم است. برای Super Jolly V Pro، Mazzer گفت که کل ماشین را با در نظر گرفتن کارایی، قابلیت استفاده و پایداری دوباره مهندسی می‌کند. این شرکت می‌گوید، مورد دوم عمدتاً از طریق افزایش استفاده از فلزات قابل بازیافت که ۹۳٪ دستگاه را تشکیل می‌دهند، حاصل می‌شود.

مدیر بازاریابی Mazzer کریستینا اسکارپا در این خصوص گفت: «در پنج سال گذشته Mazzer خط تولید خود را کاملاً مهندسی و طراحی مجدد کرد. ما ویژگی‌هایی را معرفی کردیم که به باریستاها اجازه می‌دهد آسیاب خود را با توجه به منشأ قهوه، مشخصات برشته یا شرایط آب و هوایی سفارشی کنند و ما برای ساده‌سازی عملیات بسیار کارکردیم. آزمایشگاه‌های ما اکنون بر روی تجهیزاتی تمرکز کرده‌اند که در سال‌های آینده در کافی‌شاپ‌ها قرار خواهند گرفت.»

Super Jolly V Pro شامل یک شیار خروجی محفظه خردایش «کنترل جریان» است که به‌راحتی قابل جدا شدن است و هدف آن کاهش جمع شدن و ایستایی قهوه است، درنتیجه باعث بهبود دقت دوز در هنگام استفاده از تایمر آسیاب می‌شود.

طراحی جدید در آسیاب Super Jolly V Pro

تیغه‌های برش مسطح ۶۴ میلی‌متری دستگاه، تولیدشده در کارخانه این شرکت در ونیز، برای بهره‌وری بیشتر در سرتاسر محدوده قابل تنظیم نسبت به مدل Super Jolly، دوباره طراحی شده‌اند. سوراخ کننده‌ها در V Pro برای تمیز کردن بدون از دست دادن تنظیمات خرد کردن نیز قابل‌دسترسی هستند. Mazzer می‌گوید که مدل جدید همچنین از احتباس کلی آسیاب کمتری برخوردار است. یک نگهدارنده Portafilter که به قابل تنظیم است و شامل یک دکمه فعال‌سازی آسیاب است نیز در این نوع تعبیه‌شده است.

Super Jolly V Pro همچنین دارای «حافظه ردیابی» است که این شرکت در سال‌های اخیر در مدل‌های دیگر معرفی کرده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا تنظیمات خرد کردن را به‌طور مداوم ذخیره کنند.

یک سیستم خنک‌کننده با فن دوگانه قطعات چرخ و قهوه را خنک‌تر نگه می‌دارد و یک نمایشگر دیجیتال جدید؛ تنظیمات، آمار استفاده، اعلان‌ها و اتصال اختیاری را با یک برنامه تلفن هوشمند فراهم می‌کند.

اطلاعات قیمت‌گذاری برای فروش Super Jolly V Pro در ایالات‌متحده هنوز اعلام‌نشده است. اسکارپا گفت که V Pro در حال حاضر در حال تولید است و اواخر بهار امسال به بازار ایالات‌متحده وارد می‌شود.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X