خرده‌فروشی قهوه

دومین اجلاس خرده‌فروشی قهوه برگزار می شود

کافه اکسسوری – انجمن تخصصی قهوه در حال تکرار اجلاس خرده‌فروشی قهوه است. یک گردهمایی آنلاین و رایگان که برای کمک به خرده‌فروشان قهوه در دوران همه‌گیری بیماری COVID-19 و فراتر از آن طراحی‌شده است.

دومین اجلاس خرده‌فروشی قهوه سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۲ تا ۲۳ ژوئن به‌وقت تابستان اروپای مرکزی (CEST) برگزار می‌شود.

انجمن غیرانتفاعی مستقر در کالیفرنیا و انگلیس اولین اجلاس خرده‌فروشی قهوه را در ماه آوریل برگزار کرد و طیف وسیعی از محتوای ویدئویی زنده و ضبط‌شده با خرده‌فروشی را با تحلیلگران و متخصصان صنعت خرده‌فروشی قهوه و اطراف آن ارائه داد. در کنار این رویداد رایگان، اجلاس شامل یک کتابخانه منابع آنلاین رایگان است.

یانیس آپاستولوپولوس، مدیرعامل SCA، در اعلامیه‌ای گفت: «چالش‌های جدید برای تجارت خرده‌فروشی به‌صورت تقریباً هفتگی در حال ظهور است و ادامه تسهیل دسترسی آزاد به دانش و منابع برای جامعه جهانی تخصصی قهوه همچنان تمرکز اصلی SCA است.»

درحالی‌که تأثیرات همه‌گیری در سراسر بخش جهانی قهوه همچنان طنین‌انداز است، بسیاری از خرده‌فروشان قهوه، در اوایل سال ۲۰۲۰، یک‌شبه ضررهایی را متحمل شدند، زیرا کسب‌وکارها به‌طور داوطلبانه یا با دستور دولت تعطیل شدند.

خرده‌فروشان دانا بلافاصله به فروش آنلاین و استراتژی‌های حاشیه‌ای متکی شدند، بااین‌حال در ماه مه گذشته، داده‌های Yelp نشان داد که ۶۰ درصد تعطیلات رستری‌ها در ایالات‌متحده دائمی شده است. در سال جدید، یک برآورد حاکی از آن است که یک‌چهارم ارزش بازار خرده‌فروشی قهوه ایالات‌متحده در سال ۲۰۲۰ از بین رفته است. همین گروه تقریباً ۳۰٪ کاهش در فروش کافی‌شاپ در سراسر اروپا را تجربه کرده است.

داده‌های جدیدتر حاکی از آن است که مصرف قهوه ویژه در کل ایالات‌متحده ممکن است در طی همه‌گیری دچار فشار ناچیز به سمت پایین شده باشد، به‌طوری‌که مصرف قهوه مخصوص بین سال‌های ۱۸-۲۰۱۷ و ژانویه ۲۰۲۱ ۵ درصد کاهش یافته است.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X