قهوه قیما

حراج قهوه قیما در پاییز ۲۰۲۱ برگزار می شود

کافه اکسسوری – اتحادیه غیرانتفاعی قهوه تعالی (ACE) و سازمان قهوه یمن؛ قهوه قیما در حراج قهوه رده بالای خود را مجدد برگزار می‌کند.

برای حراج بهترین‌های یمن ۲۰۲۱ که به‌طور آزمایشی قرار است در ماه آگوست به‌صورت آنلاین برگزار شود، گروه‌ها در تلاش‌اند تا برنامه را فراتر از حدود ۳۰۰۰ کشاورز کوچک قهوه در شبکه موجود قهوه قیما قرار دهند تا دسترسی به بازار بالا برای کشاورزان مقیاس کوچک در سراسر یمن فراهم شود.

دو حراج برتر یمن که توسط قهوه قیما و پورتلند، اورگان ارائه شده بود، قیمت‌های حیرت‌انگیزی برای ریزپردازهای یمنی برتر شامل ۲۰۷.۱۵ دلار آمریکا برای هر پوند برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ تجربه کرد که میانگین قیمت برای هر ۲۰ لات با امتیاز ۸۷+ ۵۴.۴۳ دلار بود.

اطلاعیه قهوه قیما

Faris Sheibani، قهوه قیما را در سال ۲۰۱۶ تأسیس کرد، در اطلاعیه‌ای از ACE آمده است: «این گروه به‌عنوان وسیله‌ای برای خدمت به کشاورزان قهوه یمن، بدون استثنا به وجود آمده است.»

وی افزود: «بااین‌حال عملاً می‌توانیم فقط مقدار زیادی قهوه را از تعداد معینی از کشاورزان خریداری کنیم، درحالی‌که این تعداد طی چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته است، هنوز ده‌ها هزار کشاورز یمنی وجود دارند که همچنان خدمت نمی‌کنند. حراجی Best of Yemen 2021 با هدف بسیار مهم تأمین دسترسی بازار به کل جامعه کشاورزان قهوه یمن انجام می‌شود.»

این گروه‌ها گفتند که آن‌ها رقابت را به هر کشاورز یمنی که مایل به ارسال قهوه است، گسترش می‌دهند، درحالی‌که بستر را برای صادرکنندگان یمنی نیز گسترش می‌دهند، در تلاش برای ایجاد تجارت کوچک و متوسط ​​قهوه یمن هستند.

علاوه بر مشارکت در حراج، ACE و قهوه قیما دو شریک مؤسس کنسرسیوم و رویداد امل یمن هستند که برای جشن فرهنگ و قهوه‌های یمن ایجاد شده‌اند.

این قهوه قصد دارد ۱۰ درصد از درآمد حراج بهترین‌های یمن را به برنامه رهبران فردا بنیاد قیما اهدا کند که بورسیه‌های تحصیلی را برای فرزندان مادران تنهای یمن که تحت تأثیر درگیری و جنگ قرار دارند، اختصاص دهد.

بهترین‌های یمن ۲۰۲۱ بخشی از سری حراج‌های مجموعه خصوصی جام تعالی قهوه است که مانند یک همراه خصوصی در حراج‌های سراسری جام تعالی شرکت می‌کند.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X