جام برتر اتیوپی

جام برتر اتیوپی با پنج قهوه ۹۰+

کافه اکسسوری – به گفته هیئت‌داوران بین‌المللی، دومین دوره مسابقات قهوه سبز جام برتر اتیوپی منجر به ۳۹ لات شد که ۸۷+ امتیاز کسب کردند، از این تعداد پنج قهوه بیش از ۹۰ امتیاز کسب کردند.

به گفته برگزارکنندگان، قهوه‌های برنده به نمایندگی از مناطق مختلف در حال رشد، روش‌های پردازش و انواع مزرعه، از تعداد ثبت‌نام ثبت‌شده (هزار و ۸۴۹) برای مسابقات جام برتر در سراسر کشور بود.

جام برتر اتیوپی توسط سازمان قهوه و چای اتیوپی، انجمن صادرکنندگان قهوه اتیوپی و فعالیت زنجیره ارزش اتیوپی (VCA) با حمایت مالی USAID پشتیبانی می‌شود.

تمام قهوه‌های برنده جام برتر اتیوپی به حراجی‌ها می‌روند، این حراج با حراج «National Winners» آغاز می‌شود که هرکدام بین ۸۶.۴۱-۸۷.۳۲ امتیاز دارند و از ۲۸ ژوئن تا ۹ ژوئیه برگزار می‌شود. ۳۰ قهوه برنده COE، ازجمله هر پنج لات ۹۰+، چهارشنبه، ۷ ژوئیه به حراج آنلاین می‌رود.

حراج افتتاحیه جام برتر اتیوپی

حراج افتتاحیه جام برتر اتیوپی در سال ۲۰۲۰، افزایش تمام برنامه‌های COE در قیمت‌های پرداخت‌شده به‌طور متوسط ​​برای هر پوند (۲۸ دلار) و فروش کل (۱.۳۴ میلیون دلار در میان ۲۸ لات برنده) بود.

در میان پنج قهوه‌ای که امسال ۹۰+ امتیاز کسب کرده‌اند – از این طریق «جایزه ریاست جمهوری» COE را کسب کردند و یک قهوه فرآوری شده با بی‌هوازی که توسط Tamiru Tadesse Tesema از منطقه سیداما، منطقه بنسا رشد کرده است، با امتیاز ۹۰.۶۰ در جایگاه اول قرار گرفت.

Tamiru Tadesse Tesema در اطلاعیه‌ای از COE گفت: «قهوه‌ای که در منطقه خود می‌کاریم از کیفیت بالایی برخوردار است. من می‌خواستم آن را تبلیغ کنم و به همین دلیل در مسابقات شرکت کردم. من از داشتن این فرصت بسیار خوشحالم و از اینکه موفق به دریافت جایزه ریاست جمهوری شدم بسیار افتخار می‌کنم. این بزرگترین تصدیق برای سخت‌کوشی ما است.»

به دلیل محدودیت‌های مربوط به COVID-19، آخرین مرحله داوری بین‌المللی مسابقه در مراکز مختلف تحت نظارت COE در سراسر جهان برگزار شد.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X