قهوه لاوازا

افتتاح کارخانه رست قهوه لاوازا در آمریکا

کافه اکسسوری – غول قهوه ایتالیایی لاوازا اعلام کرده است که تا پایان سال جاری، محصولات قهوه لاوازا برای بازار مصرف ایالات‌متحده واقعاً در ایالات‌متحده تفت داده می‌شود.

لاوازا آمریکای شمالی در حال گسترش امکانات «Lavazza Professional» در غرب چستر، پنسیلوانیا، با مساحت حدود ۱۰۰۰ فوت مربع است تا بتواند قابلیت‌های بیشتری را برای بو دادن فراهم کند. درحالی‌که Lavazza Professional به بخش قهوه اداری توجه می‌کند، عملیات جدید رستری به‌منظور گسترش دامنه تجاری در بازار مستقیم مصرف‌کننده ایالات‌متحده طراحی شده است.

داوید ریبونی، رئیس و مدیرعامل واحدهای تجاری آمریکا برای قهوه لاوازا، در این خصوص می‌گوید: «این گسترش ادغام کامل بین Lavazza Professional و Lavazza را ایجاد می‌کند.»

«ما قادر به ایجاد قابلیت‌های فعلی برای کباب و بسته‌بندی محصولات لاوازا در ایالات‌متحده هستیم که این امر باعث ایجاد تنوع در کانال‌های بازار و بهبود واکنش در بازار آمریکای شمالی می‌شود.»

پشتیبانی قهوه لاوازا از سوی پروبات

رستر پروبات ۲۰۰۰ در تأسیسات پنسیلوانیا که به‌زودی با مساحت ۱۹۰۰۰ فوت مربع تولید می‌شود، در حال حاضر خط تولید Lavazza Professional را پشتیبانی می‌کند که به سیستم‌های تولید Lavazza’s Flavia و Klix برای دفاتر متکی است. با نوشیدن قهوه‌های مصرفی از نوامبر امسال، مشتری با سه خط بسته‌بندی جدید همراه خواهد شد: یک خط ۱ کیلویی، یک بسته نرم و یک خط ۲.۵ اونسی.

ریبونی می‌گوید: «این کارخانه تمام محصولات قهوه لاوازا موجود را که مصرف‌کنندگان آمریکایی قبلاً دوست دارند تولید می‌کند، اما در اینجا در ایالات‌متحده با همان استانداردهای کیفیت محصولات قهوه تولیدشده در سایر مناطق تولید لاوازا است.»

این غول قهوه ۱۲۵ ساله در حال حاضر ۹ کارخانه تولید در شش کشور در سراسر جهان ازجمله سه کارخانه در ایتالیا و یک کارخانه در فرانسه، ایالات‌متحده آمریکا، انگلیس، کانادا، هند و برزیل فعالیت می‌کند. با انتقال تولید بیشتر به ایالات‌متحده و درنتیجه کاهش حمل‌ونقل محصولات از ایتالیا، این شرکت گفت که گامی در راستای ابتکار «نقشه راه به صفر» که اخیراً اعلام‌شده است که هدف آن خنثی‌سازی اثر کربن آن تا پایان سال ۲۰۳۰ است، برداشته است.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X