نمایشگاه تخصصی قهوه

نمایشگاه تخصصی قهوه ۲۰۲۱ برگزار می شود

کافه اکسسوری – انجمن تخصصی قهوه اعلام کرد نمایشگاه تخصصی قهوه ۲۰۲۱ از ۳۰ سپتامبر تا ۳ اکتبر در شهر نیواورلئان، لوئیزیانا برگزار خواهد شد.

بسیاری از عناصر محبوب نمایشگاه با اقدامات امنیتی COVID-19 جدید برای رویدادهای فیزیکی به رهبری یک مأمور امنیتی COVID-19 انجام خواهد شد.

علاوه بر غرفه داران جدید و قدیمی در سالن‌ها، عناصر رویداد برگشتی شامل بهترین جوایز محصول جدید، جایزه طراحی قهوه، دهکده رستر، مسابقات قهرمانی قهوه ایالات‌متحده و سایر موارد هستند.

یانیس آپوستولوپولوس، مدیر اجرایی SCA در خصوص نمایشگاه تخصصی قهوه می‌گوید: «ما بسیار خوشحالیم که پس از بیش از یک سال و بدون ملاقات حضوری، جامعه قهوه خود را به یک نمایشگاه تجاری فیزیکی بازگرداند.»

«دستورالعمل‌ها و مقررات مؤثر بهداشت و ایمنی که در حال اجرا است که امنیت شرکت‌کنندگان و غرفه داران را در اولویت قرار می‌دهد و به ما امکان می‌دهد عناصر موردعلاقه نمایشگاه را بازگردانیم.»

در ماه‌های آینده با دریافت راهنمایی از مقامات بهداشت ایالتی و محلی، مرکز کنترل بیماری‌ها و سازمان بهداشت جهانی، اطلاعات بیشتری در مورد نحوه تغییر این رویداد به‌منظور حداکثر ایمنی شرکت‌کنندگان و غرفه داران ارائه خواهد شد. ما با ارائه به‌روزرسانی‌های منظم و به‌موقع برای کمک به جامعه در آماده‌سازی بهتر برای نمایشگاه تخصصی قهوه ادامه خواهیم داد.

ثبت‌نام در ۱ ژوئن ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد و تا ۱۸ آگوست ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X