کوره‌های قهوه

رویداد آموزش ساخت کوره‌های قهوه

کافه اکسسوری – مجله Roast رویداد آنلاین آموزش جامعه سازی و آموزش ساخت کوره‌های قهوه صنایع‌دستی Forum Cast Roasting Forum را به رهبری و مشاوره قهوه Diedrich Roaster و Firedancer ارائه می‌دهد.

در اینجا بیانیه مطبوعاتی به‌طور کامل آمده است:

مشاوران قهوه Driedrich Roaster و Firedancer، آغاز به کار انجمن تفت دادن قهوه را اعلام می‌کنند.

یک رویداد آنلاین جامعه سازی و آموزش ساخت کوره‌های قهوه ، ارائه‌شده توسط مجله Roast برگزار می‌شود.

مشاوران قهوه Diedrich Roasters و Firedancer افتخار دارند که یک رویداد آموزشی و اجتماعی یک‌روزه دیجیتال را با عنوان Forum Roasting Forum که در ۲۰ مه ۲۰۲۱ برگزار می‌شود، اعلام کنند. جلسات شامل حجامت آنلاین و فرصت‌های شبکه‌ای برای جامعه بو دادن قهوه هستند.

مباحث مطرح شده در رویداد ساخت کوره‌های قهوه

سخنرانی‌ها شامل شیمی قهوه، کاوش در پروفایل‌های برشته‌شده روش‌های مختلف فرآوری، Covid-19 و زنجیره قهوه تخصصی و جلسه‌ای درباره وضعیت صنعت قهوه است که توسط ریک راینهارت، مدیر اجرایی سابق انجمن تخصصی قهوه ارائه می‌شود.

به گفته کارل اشمیت، مدیرعامل شرکت Diedrich Roasters، Diedrich Roaster and Firedancer Consulting تصمیم به برگزاری رویداد آنلاین برای اتصال صنعت قهوه گرفتند.

همه‌گیری Covid-19، سال گذشته برای صنعت ما چالش‌برانگیز بود. برای برقراری ارتباط و اشتراک ایده با مشتریان و علاقه‌مندان به قهوه، باید راه‌ها و رویکردهای مختلفی را برای تسهیل و ادامه مکالمه از طریق کانال‌های مختلف پیدا می‌کردیم.

دیدریش این مکان را برای ارتباط و همکاری با برخی از همکاران و شرکای ما در صنعت انتخاب کرده است تا برخی از موضوعات مهم و سؤالاتی را که ما به‌عنوان یک جامعه با آن‌ها روبرو هستیم، به اشتراک بگذارد.

مجریان سخنرانی در انجمن تفت دادن قهوه شامل موارد زیر خواهند بود:

کارل اشمیت، دودریش کباب

فیلیس جانسون، واردات قهوه BD

مایک ابرت، مشاوران قهوه Firedancer

ریک رینهارت، مدیر اجرایی سابق انجمن تخصصی قهوه

آیلین شواب و تونی تاوش، Emporium قهوه

کانی بلومهارت، مجله Roast (میزبان)

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X