X54 Allround

رونمایی از آسیاب X54 Allround مالکونیگ

کافه اکسسوری – مالکونیگ تولیدکننده آسیاب قهوه تجاری آلمانی، آسیاب X54 Allround اولین دستگاه از محصولات جدید را تحت عنوان مالکونیگ خانگی فاش کرد.

نام Allround’s به فرم و عملکرد این آسیاب اشاره دارد. ازآنجایی‌که بدنه استوانه‌ای آن مجموعه فعلی آسیاب‌های اسپرسو تجاری سازنده آلمانی را یادآوری می‌کند، Allround به‌صراحت به‌عنوان آسیاب همه‌جانبه برای علاقه‌مندان به قهوه خانگی طراحی‌شده است.

این شرکت می‌گوید یک دکمه تنظیم با ۳۵ علامت گام‌به‌گام، اندازه‌های مناسب خرد کردن اسپرسو را در بهترین حالت و همچنین آسیاب‌های مناسب Aeropress، V60، قطره‌ای خودکار، Chemex و فرنچ پرس را فراهم می‌کند.

مشخصات فنی آسیاب قهوه

در داخل بدنه آلومینیومی دستگاه، به گفته مالکونیگ، مجموعه‌ای از قطعه‌های فولادی مسطح، ۵۴ میلی‌متر که در ۱۰۵۰ دور در دقیقه چرخانده می‌شوند توسط یک موتور با طول عمر ۲۵۰۰۰ عکس قرار داده شده است.

نمایشگر Allround’s LED شامل ۴ پیش تنظیم تایمر و همچنین یک حالت دستی است. یک دکمه خرد کردن درخواستی درون محفظه قرار دارد که می‌تواند فیلترهای قابل‌حمل یا یک ظرف را در خود جای دهد.

مالکونیگ گفت که این دستگاه همچنین ساخته شده است تا در کمترین حالت ممکن کار کند، با سطح صدای آسیاب فعال کمتر از ۷۰ دسی‌بل، درحالی‌که قیف می‌تواند تقریباً ۵۰۰ گرم قهوه بوداده را در خود جای دهد.

این شرکت اعلام کرده است که قیف کوچکتر از جمله لوازمی است که برای عرضه در آینده برنامه ریزی شده است.

درحالی‌که زمان انتشار به‌طور هم‌زمان با افزایش مصرف قهوه خانگی در میان همه‌گیر COVID-19 اتفاق افتاده است، توسعه دستگاه آسیاب X54 Allround درواقع در اواخر سال ۲۰۱۹ در سوئیس آغاز شد.

جایگزینی برای آسیاب مالکونیگ Vario Home

در فوریه سال ۲۰۲۰ این شرکت اعلام کرد که ماشین قبلی مصرف گرایانه خود با سوراخ‌های تخت ۵۴ میلی‌متر، مالکونیگ Vario Home، از خط تولید خارج خواهد شد.

طبق گفته آنه کراهمر، مدیر بازاریابی این شرکت، تولید Allround در سه‌ماهه گذشته با استفاده از تمام قطعات اصلی آغاز شد و هیچ قطعه‌ای از Vario منتقل نمی‌شود.

کراهمر در این خصوص می‌گوید: « X54 Allround یک چرخ کاملاً جدید و بخشی از مفهوم نسل بعدی ماست.»

«ما به‌طور طبیعی به این واقعیت فکر کردیم که افراد بیشتری در خانه می‌مانند و برای تهیه نوشیدنی قهوه موردعلاقه خود به یک آسیاب نیاز دارند.»

فروش دستگاه آسیاب مالکونیگ X54 Allround در ماه آینده با قیمت ۸۴۹ دلار آمریکا با احتساب مالیات بر ارزش‌افزوده در ایالات‌متحده آغاز می‌شود. مالکونیگ قصد دارد ماه جولای با فروش در سوئیس، انگلیس، هلند، ایتالیا، اسپانیا و چین به فروش خود ادامه دهد و در ماه اوت در استرالیا، کره، ژاپن، روسیه، اندونزی و کشورهای باقیمانده اتحادیه اروپا اقدام به فروش این آسیاب جدید بپردازد.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X