قهوه‌های اختصاصی کاستاریکا

حراجی قهوه‌های اختصاصی کاستاریکا

کافه اکسسوری – شرکت قهوه سبز کاستاریکا و Exclusive Coffees و شرکت Sensible Development ارائه‌دهنده پلتفرم حراج در حراج خصوصی قهوه‌های اختصاصی کاستاریکا که روز پنجشنبه ۲۴ ژوئن به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، همکاری کردند.

این شرکت‌ها می‌گویند که این حراج به‌منظور ارائه برخی از بهترین قهوه عربیکای کاستاریکا با تنوع تک و باکیفیت بالا به بازارهای جهانی طراحی‌شده است. قهوه‌ها به مقدار یک تا چهار جعبه ۵۰ پوندی به حراج گذاشته می‌شوند.

درمجموع، ۴۰ قهوه که توسط Alajuela، قهوه‌های منحصربه‌فرد مستقر در کاستاریکا تهیه شده‌اند، به حراج می‌روند و هر یک از آن‌ها ۸۸+ امتیاز کسب کرده‌اند که توسط یک هیئت سه کلاسه Q که تحت نظارت یک هیئت مستقل از تولیدکنندگان امتیازدهی شده‌اند. برگزارکنندگان می‌گویند آن‌ها همچنین حسابرسی و کدگذاری شخص ثالث را برای بررسی امتیازات حجامت در نظر گرفته‌اند.

Sensible Development بسترهای حراج و بازار خود را برای بسیاری از برنامه‌ها و صنایع ازجمله جمع‌آوری کمک مالی و ماشین‌آلات فراهم می‌کند. آلن نیومن مدیرعامل Sensible اخیراً گفته است که قهوه تقریباً نیمی از تجارت کلی شرکت را تشکیل می‌دهد.

سکوی حراج و پایگاه داده خریداران قهوه‌های اختصاصی کاستاریکا

بستر حراج قهوه‌های اختصاصی کاستاریکا برای حراج‌های قهوه سبز Cup of Excellence که توسط سازمان غیرانتفاعی Alliance for Coffee Excellence سازماندهی شده است، مورداستفاده قرار می‌گیرد. سکوی حراج و پایگاه داده خریداران این شرکت همچنین برای سایر حراج‌های خصوصی با مشخصات بالا در صنعت قهوه خاص، ازجمله حراج‌های قهوه گشا و بندر موکا استفاده شده است.

نیومن در ادامه می‌گوید: «باگذشت زمان از شروع حراج‌های خصوصی، این روند دائماً رشد کرده است، جایی که هرساله یک زوج به آن اضافه می‌کنیم.»

«سال گذشته ما به حدود ۱۲ املاک خصوصی و برخی از انجمن‌های قهوه مستقر در کشور رسیدیم. با Covid، حراجی‌ها واقعاً موردتوجه تولیدکنندگان قرار گرفت و پس‌ازآن امسال محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.»

با حراج‌هایی مانند حراج مجموعه خصوصی قهوه‌های اختصاصی کاستاریکا، SD به پایگاه مشترک خود در قهوه متمرکز خواهد شد که در حال حاضر شامل خریداران بالقوه از آسیا (۴۵٪)، استرالیا / نیوزیلند (۱۰٪)، اروپا (۲۰٪) و ایالات‌متحده / کانادا (۲۰٪) است.

نمونه‌های حراج ۲۴ ژوئیه تا ۱۸ ژوئن در دسترس خریداران آمریکایی است.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X