خرده‌فروشی قهوه

افتتاح مرکز نوآوری خرده‌فروشی قهوه

کافه اکسسوری – استارباکس و دانشگاه دولتی آریزونا با بودجه عمومی در حال همکاری برای راه‌اندازی یک مرکز تحقیقاتی متمرکز بر نوآوری در طراحی و عملکرد فروشگاه‌های خرده‌فروشی قهوه هستند.

این مرکز تحقیقاتی که مرکز آینده مردم و سیاره ASU-Starbucks نام دارد، قرار است در دسامبر ۲۰۲۱ در پردیس Tempe ASU به‌عنوان بخشی از آزمایشگاه جدید جهانی آینده افتتاح شود.

هفته گذشته، استارباکس در اطلاعیه‌ای از همکاری گفت که این تسهیلات برای کمک به شرکت در رسیدن به برخی از اهداف پایداری شرکت خود برای سال ۲۰۳۰ و بعدازآن استفاده خواهد شد، درحالی‌که به‌عنوان یک مرکز نوآوری برای اهداف رشد خرده‌فروشی قهوه خود فعالیت می‌کند.

تأسیسات ASU-Starbucks شامل ۹ فروشگاه تحت کنترل آرامارک در پردیس‌های ASU در منطقه ققنوس برای راهبرد مفاهیم خرده‌فروشی، ازجمله آزمایش نوآوری در پیشنهاد‌های غذایی و آشامیدنی گیاهی، بازیافت و استفاده مجدد از آن و فناوری جدید مانند هوش مصنوعی و ماشین‌آلات است.

اعلامه استارباکس در خصوص این مرکز

کوین جانسون، مدیرعامل استارباکس در این اطلاعیه گفت: «طی چند سال گذشته ما برای آینده استارباکس نحوه ایجاد نوآوری در را تغییر می‌دهیم.»

«همان‌طور که ما به‌طور مداوم بر بالا بردن تجربه، معرفی نوآوری نوشیدنی جالب و هیجان‌انگیز و تجسم مجدد تجارب مشتری در فروشگاه و از طریق روابط دیجیتالی شخصی‌تر تمرکز می‌کنیم، دائماً خود را به چالش می‌کشیم تا راه‌های جدیدی، جامعه بهتری را ایجاد می‌کنیم که همه ما در آن زندگی می‌کنیم.»

علی‌رغم زبان استفاده‌شده توسط بسیاری از فروشندگان قهوه در مورد «بهبود» زیست‌محیطی در مورد ابتکارات پایداری در کافی‌شاپ‌ها، خرده‌فروشی قهوه همچنان تولید متناسب با انتشار کربن بالا، استفاده از آب و ضایعات یکبار مصرف را در ساختار سنتی تأمین قهوه ایجاد می‌کند.

بر اساس آخرین گزارش سالانه، در حال حاضر در سراسر جهان حدود ۳۳۰۰۰ فروشگاه استارباکس وجود دارد که این شرکت در سال مالی ۲۰۲۰ حدود ۱۹.۱ میلیارد دلار درآمد خالص کسب کرد.

استارباکس در میان آنچه به‌طور مداوم به‌عنوان «بهینه‌سازی سبد خرید فروشگاه‌های آمریکای شمالی» نامیده می‌شود، با برنامه‌ریزی برای بر افتتاح مکان‌های سریع‌تر سعی در ثبات آینده خود در بازار خرده‌فروشی قهوه دارد.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X