Tone Touch 03

آغاز فروش قهوه ساز Tone Touch 03

کافه اکسسوری – تولیدکننده سوئیسی Tone Kaffeemaschinen جدیدترین دستگاه تولید دم قهوه تجاری خود را که یک قهوه ساز قطره‌ای خودکار و بدون مجرا است به نام Tone Touch 03 رونمایی کرد.

برای استفاده با قهوه سازهای دستی درب باز مانند قطره‌چکان‌های Chemexes، دستگاه جدید به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که آب را برای دم‌کرده‌های یک فنجانی یا دمش‌های بزرگتر تا ۲ لیتر گرم می‌کند. دم کردن مرحله‌ای با فشار دادن یکی از چهار دکمه دستورالعمل از قبل برنامه‌ریزی‌شده اتفاق می‌افتد.

این دستگاه از برخی از فناوری‌های وام گرفته شده از پسرعموی بزرگتر خود، قهوه ساز دسته‌ای Touch 02 که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، استفاده می‌کند.

مدیر فروش بین‌المللی Tone، جورج خرال در خصوص این قهوه ساز می‌گوید: که این دستگاه برای به حداکثر رساندن بهره‌وری انرژی در قهوه‌های تجاری طراحی‌شده است، ضمن اینکه فضای کمی را اشغال می‌کند، فناوری بدون مخزن و بر اساس تقاضا را ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین یک بستر انعطاف‌پذیر برای تهیه و ذخیره‌سازی مشخصات را ارائه می‌دهد.

بهره‌وری انرژی باگذشت زمان از طریق سیستم گرمایش بر اساس تقاضا حاصل می‌شود که به گفته شرکت می‌تواند ظرف چند ثانیه آب را به دمای دم برساند.

خرال می‌گوید: «پیش‌تر استفاده از انرژی مداوم برای گرم نگه‌داشتن دیگ بخار و انعطاف‌ناپذیر بودن دما، پایه و اساس تولید دم بود، اما جهان تغییر کرده است. ما باید منابع خود را برای نسل‌های آینده جستجو کنیم و تجارت ما نیز به انعطاف‌پذیری بیشتر از ۱۰ سال قبل نیاز دارد. با Tone Touch 03 آن را روشن می‌کنید و ظرف دو ثانیه می‌توانید در دمای ۹۵ درجه سانتی‌گراد دم‌کرده و در عرض چند ثانیه دما را تغییر دهید.»

ویژگی های قهوه ساز

پارامترهای کنترل‌شده توسط کاربر در Tone Touch 03 شامل درجه حرارت آب، میزان جریان، پالس جریان، زمان کل دم، تلاطم و تأخیر است. این موارد را می‌توان در سه مرحله در هر پروفایل سازمان‌دهی کرد، با برچسب‌های Bloom، Turbulence و Development. این تنظیمات از طریق چهار دکمه دم بر روی صفحه Tone Touch 03 نشان داده می‌شوند.

خرال در ادامه می‌افزاید: «شما می‌توانید دستورالعمل‌های نامحدودی را در نرم‌افزار ایجاد و ذخیره کنید. برای قرار دادن دستورالعمل‌ها روی چهار دکمه، شما به یک قرص نیاز دارید. همچنین می‌توانید مجموعه‌هایی از چهار دستورالعمل ایجاد کنید و آن‌ها را ظرف چند ثانیه روی دستگاه بارگیری کنید.»

فروش Tone Touch 03 در سال گذشته در چین، آلمان و استرالیا باقیمت ۲۸۵۰ یورو (۳۴۷۵ دلار آمریکا تا لحظه تنظیم این مقاله) آغاز شد. Tone گفت که این دستگاه از طریق مشارکت توزیع آینده در ایالات‌متحده راه‌اندازی می‌شود. پیش‌بینی می‌شود وب‌سایت فروش ایالات‌متحده در تاریخ ۱ آوریل راه‌اندازی شود.

منبع: daily coffee news

دبیر خبر: الف جلال

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X