Sibarist

راه اندازی و رونمایی از فیلتر سریع Sibarist

کافه اکسسوری – شرکت تجهیزات دستی قهوه اسپانیایی Sibarist با مجموعه‌ای از محصولات که عمدتاً بر روی تنظیم دستی بسته‌های قهوه متمرکزشده‌اند، راه‌اندازی کرده است.

جدیدترین محصول Sibarist که اخیراً در ایالات‌متحده به توزیع رسیده است، فیلتر Fast (به سبک FAST توسط شرکت) است، یک فیلتر کاغذ مخروطی شکل برای تهیه آبگینه طراحی‌شده برای سرعت بخشیدن به جریان آب از ۱۵ تا ۴۰٪ سریع‌تر بسته به نوع آسیاب، نسبت و روش ریختن، نسبت به انواع دیگر فیلترهای کاغذی.

Sibarist مستقر در بارسلونا می‌گوید، نفوذپذیری زیاد نه‌تنها برای آزمایش با آسیاب‌های ریز و زمان استخراج سریع‌تر، بلکه مهم‌تر از آن، پاسخگویی بیشتر به روش ریختن باریستا را فراهم می‌کند. به گفته این شرکت، پس از شکوفایی، دم به‌طورکلی با همان میزان آب ریخته شده از همان ابتدا به پایان می‌رسد.

ویژگی های فیلتر سریع

Sibarist دراین‌باره می‌گوید: «نفوذپذیری آن امکان کنترل جریان کنترل‌شده را فراهم می‌کند، زیرا اثر احتباس حاصل از قهوه – دوغاب – بین آب ورودی و خروجی [قهوه دم‌کرده] را کاهش می‌دهد و گرفتگی یا خفگی حاصل از جریمه‌ها را کاهش می‌دهد.»

خواکیم موراتو، یکی از بنیان‌گذاران این شرکت می‌گوید: «این به شما این امکان را می‌دهد تا با استخراج کنترل مستقیم بر استخراج داشته باشید … با استفاده از روش ریختن، کل زمان استخراج را به‌صورت کنترل‌شده طولانی یا کاهش دهید.»

ترکیب فیلتر نفوذپذیری و دوام سریع، نتیجه انتخاب مواد و تکنیک تولید است. کاغذ صافی عمدتاً از الیاف آباکا ساخته‌شده در اکوادور و فیلیپین، نه‌چندان دور از محل رشد قهوه، ساخته‌شده است. این ترکیب با الیاف سلولزی مشتق شده از کاج اروپایی دارای گواهی FSC- و PEFC است.

منبع: daily coffee news

دبیر خبر: ابوالفضل جلال

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X