Pro100

افزایش ظرفیت در رستر ایکاوا Pro100

کافه اکسسوری – سازنده رستر ایکاوا؛ نمونه Ikawa Pro100 به خط تولید خود اضافه کرد، مدلی با ابعاد تقریباً مشابه همان برشته نمونه ProV3 اما با دو برابر ظرفیت تفت دادن.

طبق گفته شرکت مستقر در لندن، Pro100 دارای حداکثر ظرفیت ورودی ۱۲۰ گرم است و دسته‌های تقریباً ۱۰۰ گرمی را به‌راحتی فراهم می‌کند.

جف وودلی، مدیر محصول در ایکاوا، اخیراً گفت: «ما رویکرد بسیار کاربرمحوری را برای توسعه محصول در نظر می‌گیریم و ظرفیت بیشتر Ikawa Sample Roaster موضوع رایج در بازخورد بخش مهمی از کاربران بوده است. Pro100 به‌طور خاص برای متخصصان قهوه طراحی‌شده است که می‌خواهند در هر دسته حداکثر ۱۰۰ گرم قهوه بوداده داشته باشند، چه این‌که پنج ظرف را روی میز بگذارید یا آن‌ها می‌توانند نمونه‌های خود را دم کنند و آن‌ها را فنجان کنند.»

Pro100 به همان برنامه و همان شبکه پروفایل‌های کباب قابل بارگیری با ProV3 با ظرفیت ۵۰ گرم متصل می‌شود که در رویداد World of Coffee 2018 در آمستردام راه‌اندازی شد. Ikawa Pro App که سال گذشته به‌روزرسانی قابل‌توجهی دریافت کرده است، دمای ورودی و اگزوز و میزان افزایش Pro100 را نشان می‌دهد و طبق گفته وودلی می‌تواند دستورالعمل‌های مشابه مدل‌های با ظرفیت کمتری را اجرا کند.

ویژگی های این دستگاه

دستگاه جدید در همان کیف مسافرتی Pelican قرار می‌گیرد و از ردپای مشابه مدل‌های موجود برخوردار است، اگرچه وودلی گفت که کمی بلندتر و سنگین‌تر است. حداکثر کشش نیرو در Pro100 1.7 کیلووات است که کمی بیشتر از ۱.۵ کیلوواتی است که توسط مدل‌های ۵۰ گرمی Ikawa کشیده شده است، اما هنوز هم می‌توان آن را با منبع تغذیه استاندارد استفاده نمود.

وودلی گفت: «چالش برانگیزترین و مهمترین عامل درجه‌بندی مشخصات با مدل‌های ۵۰ گرمی ما بود. هدف ما این بود که دستیابی به نتیجه کباب یکسان با همان مشخصات در یک مدل ۵۰ گرمی و Pro100 بود. ما از نتایج بسیار خوشحالیم.»

وودلی پیشنهاد کرد که Pro100 به‌جای جایگزینی مدل قبلی خود، برای افزایش سبد محصولات این شرکت طراحی‌شده است که برای دو رست ۵۰ گرم جداگانه از یک نمونه قهوه سبز مناسب است.

منبع: daily coffee news

دبیر خبر: ابوالفضل جلال

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X