کارگران ساعتی قهوه

پرداخت کمک‌هزینه برای کارگران ساعتی قهوه

کافه اکسسوری – گروه پشتیبانی مالی باریستای مردمی Go Fund Bean اعلام کرد که در حال صدور دور جدیدی از کمک‌های مالی بالغ‌بر ۱۲ هزار دلار برای کارگران ساعتی قهوه است.

Go Fund Bean هرکدام ۲۴ کمک‌هزینه به ارزش ۵۰۰ دلار صادر خواهد کرد. کمک‌های مالی از طریق کمک‌های خانگی و فروشنده تجهیزات قهوه تجاری سیاتل قهوه دنده و شربت و سس سازنده تورانی امکان‌پذیر شده است.

دوره درخواست کمک‌های بلاعوض فردی امروز افتتاح شد و تا روز یکشنبه، ۱۵ نوامبر ادامه خواهد داشت. Go Fund Bean با دریافت اولویت به کارگرانی که در معرض خطر فوری از دست دادن مسکن هستند، دریافت‌کنندگان را انتخاب کرده و بلافاصله پرداخت‌ها صورت می‌گیرد.

این آخرین مرحله اعطای کمک مالی به دنبال یک برنامه کمک مالی به رهبری Go Fund Bean در ماه ژوئیه با همکاری واردکننده قهوه سبز متخصص بوروندی JNP Coffee انجام شد که ۵٪ از فروش قهوه سبز خود را به مدت یک ماه اهدا کرد.

Go Fund Bean که توسط آدام جکسون تأسیس شد، در ماه مارس فعالیت خود را آغاز کرد، زیرا بیماری همه‌گیر COVID-19 باعث خاموش شدن گسترده کافی‌شاپ‌های سراسر ایالات‌متحده شد.

Go Fund Bean پس از شروع خدمت به‌عنوان یک جمع کننده شیشه مجازی؛ خدمتی که هنوز به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد، همچنان به رسیدگی به نیازهای فوری مالی کارگران کافی‌شاپ و کارگران ساعتی قهوه ادامه داده است.

این گروه در اعلامیه در خصوص اعطای کمک‌هزینه جدید گفت: «ما از آن زمان دیده‌ایم که کارگران ساعتی قهوه به یک شبکه ایمنی کامل‌تر احتیاج دارند و مشکلات قهوه مسائل سیستمی است که به‌سرعت با یک ظرف شیشه‌ای مجازی قابل‌حل نیست. در آگوست سال ۲۰۲۰، ما به ۳۵ کارگر ساعتی قهوه ساعتی بیش از ۹۰۰۰ دلار کمک‌هزینه COVID-19 اعطا کردیم. GFB همچنین برنامه‌های دیگری را شروع می‌کند که به نفع کارگران ساعتی قهوه است.»

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X