جام تعالی پرو

معرفی برندگان جام تعالی پرو ۲۰۲۰

کافه اکسسوری – چهارمین مسابقه قهوه سبز جام تعالی پرو باعث شد ۲۴ کشاورز جایزه معتبر را به دست آورند، قهوه‌های با امتیاز بالا ماه آینده به حراج می‌روند.

تعداد زیادی قهوه با امتیاز برتر – یک قطعه فرآیند شسته شده متشکل از ۵۰٪ Gesha و ۵۰٪ انواع قهوه که توسط برگزارکننده این رویداد به‌عنوان SL-09 شناخته‌شده است – توسط Hilda Leguía Gonzales از منطقه کوسکو تولیدشده است. لگویا گونزالس دومین زنی است که برنده جام تعالی پرو می‌شود.

«من احساس خوشبختی و هیجان می‌کنم، می‌خواهم از همه خانواده‌ام، به‌ویژه شوهر و فرزندانم که بدون قید و شرط در کنار من کار کرده‌اند، تشکر کنم. علاوه بر این، من می‌خواهم از تعاونی “Valle de Incahuasi”، ازجمله مدیر و تکنسین‌هایی که در این سفر در بسیاری از مشکلات به من کمک کردند، تشکر کنم.»

«ما حدود [سه تا چهار] سال پیش با قهوه‌های مخصوص کار کردیم و تمام مراقبت‌های لازم را انجام دادیم و قدم بعدی ما کاشت گیاهان قهوه Gesha در سال‌های بعدی است. ما اطمینان داشتیم که قهوه ما نتایج خوبی را در این رقابت به دست خواهد داد، زیرا ما آن را می‌نوشیم – در قابلمه‌های سفالی برشته‌شده – و انرژی زیادی به ما می‌دهد. من می‌خواهم همه را به نوشیدن قهوه پرو دعوت کنم.»

قهوه‌های واردشده به رقابت جام تعالی پرو

درمجموع، ۱۸۴ نمونه قهوه وارد این رقابت شدند که ۳۶ مورد آن‌ها به مرحله داوری بین‌المللی جام تعالی پرو راه یافتند که شامل مراکز جهانی مجاز قهوه در نروژ، انگلیس، ایالات‌متحده، کره، چین، استرالیا و ژاپن بود. علاوه بر ۲۴ قرعه‌کشی COE – که طبق نظر هیئت‌داوران بین‌المللی امتیازات ۸۷ یا بالاتر را کسب کردند – هشت قهوه به‌عنوان «برندگان ملی» شناخته شدند، به این معنی که بین ۸۵ تا ۸۶.۹۹ امتیاز داشتند.

قهوه‌های برنده COE با حراج قیمت ۵ دلار در هر پوند، در حراج آنلاین روز پنجشنبه ۳ دسامبر در دسترس خریداران عضو ACE قرار خواهد گرفت. هشت برنده ملی از طریق حراجی که از ۳۰ نوامبر تا ۱۴ دسامبر برگزار می‌شود در دسترس خواهند بود.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X