انجمن ملی قهوه

انجمن ملی قهوه : آمریکایی‌ها هنوز ۳ فنجان قهوه می‌نوشند

کافه اکسسوری – نتایج یک نظرسنجی جدید به رهبری انجمن ملی قهوه نشان داده است که بیماری همه‌گیر COVID-19 میزان قهوه نوشیدنی آمریکایی‌ها را تغییر نداده است.

درحالی‌که قهوه به‌طور منظم در حدود سه فنجان در روز ثابت است، داده‌ها نشان داد که میزان مصرف خانگی به میزان قابل‌توجهی افزایش‌یافته است، درحالی‌که ۲۰٪ آمریکایی‌های کمتر به کافی‌شاپ‌ها مراجعه می‌کنند.

نظرسنجی همچنین نشان داد که درحالی‌که یک‌سوم آمریکایی‌ها هنوز «از مراجعه به کافی‌شاپ‌ها» بازمانده‌اند، بیش از نیمی از بازدیدکنندگان به کافی‌شاپ‌ها بازگشته‌اند یا قصد دارند در ماه آینده این کار را انجام دهند.

رئیس و مدیرعامل انجمن ملی قهوه ، بیل موری در بیانیه‌ای مکتوب به DCN گفت: «داده‌ها نشان می‌دهد که قهوه حتی در سخت‌ترین چالش‌ها نیز مقاوم است. آمریکایی‌ها حتی در این شیوع بی‌سابقه، راه‌هایی برای لذت بردن از قهوه پیدا می‌کنند، خواه با تولید بیشتر و دم آوری در خانه، بازدید از مغازه‌هایی که احساس امنیت و راحتی می‌کنند و یا استفاده از راه‌های سفارش در سفر.»

نتایج نظرسنجی انجمن ملی قهوه

سایر داده‌های مقدماتی به اشتراک گذاشته‌شده توسط گروه عبارت‌اند از:

سفارش مبتنی بر برنامه، ازجمله تحویل، در بین افرادی که در هفته گذشته نوشیدن قهوه گزارش کرده‌اند، ۶۳٪ رشد داشته است.

سفارش قهوه از بیرون در میان افرادی که روزانه قهوه می‌نوشند ۱۳ درصد افزایش‌یافته است.

مصرف‌کنندگان اظهار داشتند که وقتی کارگران از وسایل محافظتی مانند دستکش و روکش صورت استفاده می‌کنند، برای بازدید از کافی‌شاپ‌ها احساس راحتی می‌کنند (۴۸ درصد) درحالی‌که ۴۴ درصد از آن‌ها برای پوشیدن صورت برای همه کارکنان و مراجعه‌کنندگان را اصل می‌دانند.

گزارش انجمن ملی قهوه به‌عنوان نوعی الحاقیه به گزارش سالانه روند ملی داده‌های قهوه این گروه عمل می‌کند که از سال ۱۹۵۰ تاکنون روند مصرف‌کننده را برجسته کرده است و امسال در اواخر ماه مارس منتشرشده است، داده‌ها قبل از همه‌گیری و اثرات شدید آن بر رفتارهای مصرف‌کننده ثبت‌شده است.

انجمن ملی قهوه به‌عنوان یک سازمان تجاری مبتنی بر عضویت، نماینده بسیاری از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید قهوه، رستوران و خریداران قهوه سبز در ایالات‌متحده است.

نظرسنجی‌های اخیر از سازمان‌های دیگر نشان داده است که بسیاری از رستوران‌های بزرگ قهوه که دسترسی گسترده‌تری به مواردی مانند توزیع مواد غذایی، فناوری تجارت الکترونیکی و سایر کانال‌های مستقیم به مصرف‌کننده دارند، در دوران همه‌گیری وضعیت بهتری داشته‌اند، درحالی‌که خرده‌فروشان مستقل کوچک‌تر وضعیت بدتری دارند.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X