انتشار کتاب جدید: خون شیر قهوه

کافه اکسسوری – برای برجسته‌سازی و به چالش کشیدن روش‌هایی که از تصاویر بصری برای به تصویر کشیدن قهوه و افراد پشت آن استفاده می‌شود، متخصص حرفه‌ای قهوه، واوا آنگوانی، کتاب جدیدی را با عنوان خون شیر قهوه منتشر می‌کند که تصویر تاریخی زنان آفریقایی و سیاه قهوه را نشان می‌دهد.

کتاب خون شیر قهوه به همراه چاپ‌های برگزیده برای پیش سفارش در دسترس است و قرار است در اواخر این ماه منتشر شود.

بنیانگذار شرکت تجارت قهوه کنیا Vava Coffee و بنیانگذار و مدیر Gente Del Futuro، آنگوانی از سال ۲۰۰۹ برای رفع سودآوری تولیدکننده و مشارکت نسل بعدی در قهوه کار می‌کند.

آخرین پروژه آنگوانی از زاویه دیگری به این چالش‌ها نزدیک می‌شود و روشن می‌کند که چگونه میراث برده‌داری و استعمار بر کشورهای تولیدکننده قهوه تأثیر گذاشته است و ساختارهای قدرت نهادی همچنان بر نحوه نمایش تولیدکنندگان در بازاریابی قهوه تأثیر می‌گذارند.

چالش در انجمن تخصصی قهوه

طی دو سال گذشته، آنگوانی به‌عنوان عضوی از اعضای هیئت‌مدیره انجمن تخصصی قهوه (SCA) مشغول به کار بوده و در حال حاضر پس از انتشار نامه‌ای سرگشاده به اعضای SCA ارسال کرد و مدعی شد «خیانت، قلدری، عدم صداقت و عدم شفافیت» توسط سایر اعضای هیئت‌مدیره انجمن در جریان است.

پاسخ ناشناس به نامه آنگوانی که ادعا می‌کند نماینده اعضای مختلف هیئت‌مدیره SCA، کارکنان و داوطلبان است، توانایی آنگوانی را برای سمت هیئت‌مدیره زیر سؤال می‌برد و جزئیات بیشتری در مورد اتهامات وی را می‌طلبد.

از طرف دیگر، SCA پیامی را از طرف یانیس آپوستولوپولس مدیرعامل SCA در توییتر منتشر کرده است که در آن وی هرگونه اطلاع قبلی از نامه و پاسخ را انکار کرده و خاطرنشان می‌کند که در این موردتحقیق خواهد شد.

آنگوانی نویسنده کتاب خون شیر قهوه اخیراً به روزنامه Daily Coffee News گفت: «تا زمان پخش این ماجرا، افراد خواهند فهمید که تجربه حضور من در هیئت‌مدیره چه بوده است و چرا من برای کاندیدا شدن برای هیئت‌مدیره درخواست داده‌ام.»

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X