کلد بروی برتر

نمایشگاه تجارت آنلاین کلد بروی برتر برگزار می شود

کافه اکسسوری – تودی ، سازنده سیستم‌های تولید دم خانگی و تجاری مستقر در کلرادو ، ماه آینده میزبان یک نمایشگاه آنلاین با عنوان «کلد بروی برتر با تودی: کاوش در هنر و علم سردخانه» برای مشاغلی است که می‌خواهند در بخش تولید قهوه کلد برو کار کنند.

رویداد «کلد بروی برتر با تودی: کاوش در هنر و علم سردخانه» پنجشنبه ۲۹ ژوئیه برگزار می‌شود و برای مخاطبان ایالات‌متحده و اروپا رایگان است.

رئیس تودی، جولیا لیچ، در اطلاعیه‌ای از تودی گفت: «ما واقعاً از برقراری ارتباط با مشتریان و افرادی که قهوه را دوست دارند، از دست داده‌ایم.»

«درنهایت، رویداد دیجیتال «کلد بروی برتر با تودی: کاوش در هنر و علم سردخانه» به ما امکان می‌دهد تا زمانی که بتوانیم دوباره به نمایشگاه‌های داخلی برویم، نیازهای آموزشی شرکای خود و سایر متخصصان قهوه را برآورده کنیم.»

رویداد کلد بروی برتر نوید می‌دهد که برخی از نوآوری‌های اخیر را از مارک‌های مختلف دم‌سرد برجسته کند، ازجمله بسته حجامت و فرم حجامت مربوطه که سال گذشته معرفی شد. سه ردیف جعبه تجهیزات که شامل کالاها و ابزارهای مختلف Toddy است، همراه با نمایش برای خرید در دسترس هستند.

به گفته این شرکت، این رویداد یک‌روزه شامل سمینارهایی در مورد دم آوری سرد، ساختن برنامه دم‌سرد، حجامت برای دم‌سرد، مخلوط سازی دم‌سرد و یک آغازگر در مورد دم کشیدن سرد و نیترو سرد است. همچنین جلسات پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X