قهوه در کانادا

فروش قهوه در کانادا به دلیل کرونا کاهش یافت

کافه اکسسوری –  پورتال جهانی قهوه Allegra’s اولین گزارش خود را در مورد بازار قهوه در کانادا منتشر کرده است که ممکن است بازتاب گسترده‌ای در مورد بیماری COVID-19 و تأثیر آن برای سال‌های متمادی داشته باشد.

گزارش شرکت تحقیقات بازار با عنوان «Project Café Canada 2021» برآورد می‌کند که کل فروش فروشگاه در سال ۲۰۲۰ به‌صورت حیرت‌انگیزی کاهش ۲۲٪ را نشان می‌دهد و از ۱۲ میلیارد دلار کانادا در سال ۲۰۱۹ به ۹.۵ میلیارد دلار کانادا (۷.۲ میلیارد دلار) رسیده است.

باوجوداین واقعیت که ۹۰٪ مغازه‌هایی که به دلیل COVID-19 تعطیل‌شده بودند تا سپتامبر بازگشایی شده‌اند، این گزارش همچنین بیانگر کاهش اعتمادبه‌نفس اپراتورهای کافی‌شاپ و مصرف‌کنندگان در موفقیت آینده صنعت خرده‌فروشی قهوه است که بهبود کامل آن ممکن است سال‌ها طول بکشد.

بر اساس گزارش Allegra، این گزارش بیش از ۱۰۰ مصاحبه و نظرسنجی با رهبران صنعت و بیش از ۲۰۰۰ نظرسنجی آنلاین با مصرف‌کنندگان کانادایی را شامل می‌شود.

بر اساس تحقیقات World Cort Portal، اعداد و ارقام به‌شدت تحت تأثیر عملکرد دو شرکت قرار گرفته‌اند: تیم هورتون که ۵۴ درصد بیش از ۷۴۰۰ کافی‌شاپ کانادا را تشکیل می‌دهد و استارباکس که ۲۱٪ اضافی را شامل می‌شود.

تأثیرات کووید -۱۹ بر بازار قهوه در کانادا

به گزارش پورتال جهانی قهوه، تعداد کل کافی‌شاپ‌ها در کانادا ۰.۱ درصد کاهش‌یافته است. پیش‌بینی بازگشت این گروه به ۱.۲٪ در سال ۲۰۲۱ قبل از بازگشت به رشد در سال ۲۰۲۳ است.

بسیاری از فروشگاه‌هایی که موفق به باز ماندن یا بازگشایی شده‌اند، ضرر کرده‌اند.

اپراتورهای کانادایی گزارش کردند که آمارها به‌طور متوسط ​​۵۰٪ از دست دادن درآمد برای یک دوره شش‌ماهه از مارس تا آگوست را نشان می‌دهد.

بیش از نیمی از رهبران صنعت موردبررسی گفتند که آن‌ها معتقدند فروش طی ۱۲ ماه آینده بهتر خواهد شد، اگرچه ۲۲٪ ضررهای بیشتری را پیش‌بینی کرده‌اند.

درحالی‌که ۷۵٪ از رهبران صنعت اظهار داشتند که مصرف‌کنندگان قهوه در کانادا اکنون باید در داخل کافی‌شاپ‌ها احساس امنیت کنند، تنها ۴۴٪ از مصرف‌کنندگان کانادایی اظهار داشتند که از ورود به کافی‌شاپ‌های کانادا که ۴۰٪ از بازار خرده‌فروشی اکنون در آن جریان دارد احساس امنیت می‌کنند.

گزارش شده است که تهیه ضدعفونی‌کننده دست و علائم مربوط به فاصله اجتماعی، دو استراتژی رایج در ارتقا ایمنی در فروشگاه‌ها است.

این گزارش این فرض را مطرح می‌کند که همه‌گیری در طی سال ۲۰۲۱ «به میزان زیادی» حل خواهد شد. با این چشم‌انداز گلگون، پورتال جهانی قهوه پیش‌بینی افزایش فروش کل ۱۰.۸٪ در سال آینده را دارد.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X