Stor

ظرف جدید قهوه تحت‌فشار Stor رونمایی شد

کافه اکسسوری – سیستم ذخیره‌سازی تحت‌فشار جدید برای قهوه بوداده و سایر مواد قلیایی مستعد دفع آب به نام Stor – که توسط سازنده STledR طراحی‌شده است – از یک استارت آپ Precision Vessels و با هدایت یک معلم مدرسه ظهور کرده است.

Stor که از یک پایه گرد و استوانه و درپوش استیل ضدزنگ تشکیل‌شده است، همه نورها را مسدود کرده و از یک سیستم برای تحت‌فشار قرار دادن گازهای بی‌اثر استفاده می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌طور مداوم کالاهای فاسدشدنی خود را طبق گفته این شرکت پس از هر استفاده “به حالت” هرگز باز نشده برگردانند.

با ارتفاع هشت اینچ و عرض ۶.۵ اینچ، ظرف Stor تقریباً یک پوند قهوه بوداده را در خود نگه می‌دارد و از طریق یک طراحی مدور می‌توان ظرفیت ذخیره‌سازی را افزایش داد.

ویژگی های سیستم ذخیره سازی Stor

جف کسل، مخترع و مؤسس ظرف‌های دقیق، گفت: «هرکسی که در کار دم‌آوری است، تشخیص خواهد داد که طراحی Stor بر اساس اتصالات سه گیره استاندارد در صنعت انجام‌شده است که می‌توان گفت، حجم ظرف را می‌توان با اضافه کردن بخش‌های قرقره سه گیره خریداری‌شده از تأمین‌کننده موردعلاقه خود، به‌راحتی چند برابر کرد.»

طبق گفته این شرکت، سیستم اکسیژن را تا ۲٪ و جو را تا حداکثر فشار ۱۵ psi در کمتر از ۳۰ ثانیه کاهش می‌دهد.

کاربران می‌توانند نیتروژن، آرگون یا CO2 خود را تأمین کنند، درحالی‌که Stor دارای اتصالات سازگار با سیلندرهای گاز SodaStream CO2 متداول است.

در عوض، کاربران می‌توانند اتصالات سازگار با سیلندرهای تجاری مختلف را نیز انتخاب کنند.

درحالی‌که Castle گفته است که با استفاده از اتصالات سه گیره استاندارد صنعت هزینه‌های خود را پایین آورده است، اما سایر قطعات سفارشی – مانند پایه‌های گرد روغن‌کاری شده و فشارسنج ورودی برای نشان دادن مقدار گاز باقی‌مانده در سیلندر SodaStream شما – ضروری ارزیابی شدند.

او گفت: «جزئیات مهم است. تمام آزمایش‌کنندگان نمونه اولیه من در مورد مقاومت دستگاه نظر می‌دهند – که باعث ایجاد اعتمادبه‌نفس می‌شود.»

پیش‌خرید Stor اکنون باقیمت ۲۹۹ دلار مستقیم در وب‌سایت این شرکت در دسترس است، درب قابل ارتقا ۲۰ دلاری با یک دستگیره دایره‌ای شکل در سطح که گرفتن آن راحت‌تر است.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X