زنان در قهوه

تفاهم‌نامه تقویت زنان در قهوه امضا شد

کافه اکسسوری – اتحادیه بین‌المللی قهوه زنان (IWCA) تفاهم‌نامه همکاری با سازمان غیرانتفاعی Alliance for Coffee Excellence (ACE) و سازمان غیرانتفاعی خواهر و برادر آن Cup of Excellence (COE) را برای تقویت زنان در قهوه امضا کرده است.

هر دو تفاهم‌نامه در میان سازمان‌های متمرکز بر تولید، برای کمک به زنان در قهوه در دستیابی به موفقیت مالی و توانمندسازی بیشتر در صنعت قهوه طراحی شده‌اند. این تفاهم‌نامه‌ها توسط مدیر اجرایی ACE دارین دانیل امضا شد و اخیراً مدیر اجرایی IWCA سارادا کریشنان را به‌عنوان بخشی از کنوانسیون مجازی IWCA 2021 منصوب کرد.

کریشنان در اطلاعیه‌ای که قبل از امضا منتشر شد، اظهار داشت: «من از این همکاری بین IWCA و ACE / COE بسیار خوشحالم که فرصت‌هایی را برای زنان تولیدکننده ما از طریق آموزش و دسترسی به بازار فراهم می‌کند و منجر به درآمدزایی بیشتر می‌شود و درعین‌حال منحصربه‌فرد است.»

IWCA که ضمن ایجاد فروش قهوه‌های تولیدشده توسط اعضای خود، در راستای ایجاد شبکه‌ها و توانمندسازی زنان در سراسر زنجیره تأمین قهوه فعالیت می‌کند، در حال حاضر دارای ۲۷ فصل ازجمله اخیراً ایالات‌متحده است.

مؤسسات غیرانتفاعی می‌گویند اولین سفارش مشاغل مرتبط با تفاهم‌نامه شناسایی و تبلیغ قهوه‌های پرورش‌یافته توسط اعضای IWCA است که برنده مسابقه معتبر کیفیت قهوه سبز جام تعالی هستند. حراجی‌های مرتبط با مسابقات COE – که با همکاری شرکای داخلی در ۱۲ کشور تولیدکننده قهوه در سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود – به‌طورمعمول قیمت‌های ممتاز را در حراج‌های بین‌المللی به دست می‌آورند.

علاوه بر COE و سایر تبلیغات مربوط به حراج، انتظار می‌رود که همکاری بین سازمان‌های غیرانتفاعی منجر به همکاری در آموزش و «سایر پروژه‌های مربوطه طراحی‌شده برای پیشرفت مهارت‌های فنی و آموزش حسی در زنان در صنعت قهوه» شود.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X