تجهیزات تجاری

برنامه تجهیزات تجاری مجاز SCA راه اندازی شد

کافه اکسسوری – انجمن تخصصی قهوه با ایجاد برنامه صدور گواهینامه و حمایت مالی از مسابقات جهانی قهوه، برنامه تجهیزات تجاری مجاز SCA را راه‌اندازی کرده است.

سازمان عضویت در صنعت قهوه امروز در اعلام برنامه اعلام کرد: «این برنامه دستگاه‌های تولید قهوه، آسیاب قهوه، آسیاب اسپرسو و دستگاه‌های اسپرسو را موردبررسی قرار می‌دهد تا تأیید کند که آن‌ها طراحی و مهندسی شده‌اند تا باریستاها را با کیفیت و کنترل دقیق، چه در مرحله رقابت و چه در هنگام خدمت به مشتریان، کنترل کنند.»

یکی از مؤلفه‌های اصلی این طرح جدید، اعتبارسنجی مداوم تجهیزات برای استفاده و ادعاهای حمایت مالی در رویدادهای قهوه مجاز SCA است. تجهیزات تجاری مجاز قهوه برای مسابقات جهانی قهوه به سال ۲۰۰۴ برمی‌گردد.

این گروه گفت: «تجهیزات تجاری ارسالی با استفاده از مجموعه‌ای از استانداردها و ارزیابی‌های تهیه شده توسط متخصصان صنعت تحت آزمایش عملکرد قرار می‌گیرند و این برنامه پیش‌شرط حمایت‌های مالی واجد شرایط برای مسابقات جهانی قهوه است.»

SCA لیستی از تولیدکنندگان مجاز خانگی را نگهداری می‌کند که به مرجع مفیدی برای مصرف‌کنندگان قهوه و بازاریاب تجهیزات تبدیل‌شده است. در گروه تجاری، سازندگان تجهیزات می‌توانند ادعا کنند که استانداردهای دقیق SCA را رعایت می‌کنند، درحالی‌که صدور گواهینامه برای مارک‌ها برای پیشنهاد حمایت از کالاهای دسته‌بندی در مسابقات جهانی قهوه ۲۰۲۲-۲۴ الزامی است.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X