حراج سالانه بهداشت

برگزاری دوازدهمین حراج سالانه بهداشت

کافه اکسسوری – دوازدهمین حراج سالانه بهداشت برای سلامتی با طیف گسترده‌ای از قهوه‌های باکیفیت بالا از گروه‌های تولیدکننده مشهور در مناقصه عمومی در حال انجام است.

حراج سالانه بهداشت نمایانگر یک تلاش عمده برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای سازمان‌های غیرانتفاعی Grounds for Health است که برای جلوگیری از سرطان دهانه رحم در زنان در جوامع تولیدکننده قهوه از طریق برنامه‌ریزی غربالگری و پیشگیری استفاده می‌شود.

حداقل ۱۵ شرکت تجارت قهوه سبز – ازجمله واردکنندگان معتبر تخصصی قهوه، صادرکنندگان و گروه‌های تولیدکننده – باکمال لطف مقدار کمی از ۲۳ قهوه سبز با کیفیت بالا و تک منشأ را برای تلاش در حراج اهدا کرده‌اند. مقادیر از یک کیسه تا ۹ کیسه ۶۰ کیلویی متغیر است، این قهوه‌ها از مناطق رو به رشد احترام و گروه‌های تولیدکننده در قاره آمریکا، آفریقا و آسیای جنوب شرقی می‌آیند.

علاوه بر پروفایل‌های خیره‌کننده قهوه‌های سبز، انتخاب کوچکی از تجهیزات قهوه از تأمین‌کنندگان مانند باراتزا و قهوه سازان نیز به حراج گذاشته شده است.

Kyle Engelman مدیر بهداشت نیکوکاری حراج سالانه بهداشت می‌گوید: «در ۱۲ سال گذشته، حراج‌ها تقریباً ۱ میلیون دلار درآمد داشته است.»

وی گفت: «این پول صرف آموزش و ارائه خدمات بهداشتی به زنانی می‌شود که قهوه شما را تولید می‌کنند و از خانواده و جامعه خود در مبدأ مراقبت می‌کنند. ما بسیار ممنون و مفتخریم که خود را بخشی از صنعتی می‌دانیم که برای این زنان ارزش قائل است.»

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X