Ngorongoro

قهوه Ngorongoro تانزانیا در حراج جام تعالی

کافه اکسسوری – اتحادیه غیرانتفاعی جام تعالی قهوه (ACE) و گروه قهوه Ngorongoro تانزانیا اعلام کرده‌اند که ۲۷ قهوه سبز با امتیاز ۸۵.۳۱ تا ۹۰.۳۱ امتیاز به حراج آنلاین روز سه‌شنبه، ۲ فوریه راه یافته‌اند.

ACE در حال حاضر ثبت‌نام ۲۵ دلاری را در حراج قهوه می‌فروشد، درحالی‌که تعداد محدودی از مجموعه‌های نمونه قهوه‌های حراج با احتساب هزینه ثبت‌نام ۳۵۰ دلار به فروش می‌رسند.

گروه قهوه Ngorongo متشکل از تعدادی از گروه‌های تولیدکننده از شمال تانزانیا است که برای سازماندهی و ترویج فروش جهانی قهوه با هم متحد شده‌اند که سالانه یک رویداد قهوه به نام حجامت در دهانه که در لبه دهانه Ngorongoro واقع در یک منطقه حفاظت از حیات‌وحش برگزار می‌شود، برگزار می‌کند. این رویداد امسال به دلیل بیماری همه‌گیر COVID-19 لغو شد.

برنامه حراج تحت لوای حراجی‌های مجموعه خصوصی ACE در دسترس است که مشابه رویدادهای سالانه ACE Cup of Excellence هستند اما به‌جای مشارکت علنی و سراسری، شرکای حراج خصوصی را در بر می‌گیرند.

۲۷ قهوه برنده که در حراج مجموعه خصوصی Ngorongoro Tanzania از پنج مزرعه مختلف عرضه شده است، درحالی‌که شش روش مختلف پردازش پس از برداشت و ۱۱ نوع مختلف قهوه را منعکس می‌کند.

تعداد زیادی قهوه از اعضای گروه Ngorongoro Acacia Hills Coffee Estate شش مکان از ۱۰ مکان برتر در رقابت کیفیت قهوه را شامل شد، ازجمله دو نقطه برتر با دو قهوه مختلف Gesha در فرآیند شستشو. سومین برنده یک نوع AA شستشوی فرآورده Kent از Ngila Estate بود که در لبه یک جنگل ابر در کنار دهانه Ngorongoro واقع شده است.

بر اساس ۲۷ ACE، ۲۷ قرعه‌کشی برنده از ۲۰ تا ۶۰۰ کیلو است و قیمت پیشنهادی هر پوند قهوه Ngorongoro باقیمت ۴.۵۰ دلار آغاز می‌شود.

 

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X