Bruvi

رونمایی از سیستم دم آوری پیشرفته Bruvi

کافه اکسسوری – گروه درحال‌توسعه قهوه سازهای خانگی که برای جفت کردن کیفیت و راحتی کار طراحی‌شده‌اند، یک سیستم جدید تولید غلاف تک سرو به نام Bruvi  با جذب بیش از ۲ میلیون دلار بودجه در اواخر سال جاری به سمت راه‌اندازی در سراسر کشور پیش می‌رود.

غلاف‌های اختصاصی Bruvi’s، B-pods نامیده می‌شوند که حاوی ۱۶ گرم قهوه تازه بو داده و از قبل آسیاب شده خواهند بود، مقداری که ادعا می‌شود Bruvi 40٪ بیشتر از آنچه در غلاف‌های دیگر موجود در بازار است، است. طبق گفته این شرکت، قهوه‌ها با کمتر از ۲٪ اکسیژن مهروموم می‌شوند، که قصد دارد پیش‌خرید سفارش‌های این دستگاه را در ماه ژوئن آغاز کند.

دستگاه Bruvi متصل به WiFi، صفحه لمسی یا برنامه‌ای برای مطابقت با استانداردهای SCA Golden Cup برای TDS و استخراج عطروطعم از طریق دمای دقیق و پایدار آب و یک مرحله قبل از تزریق طراحی‌شده است. کاربران می‌توانند برخی از تنظیمات دم را تنظیم کنند، اگرچه سیستم Bruvi با دستورالعمل‌های از قبل برنامه ریزی شده‌ای همراه است.

Bruvi یکی از بنیانگذاران و رئیس سابق برگ دانه‌های قهوه و لیوان چای می‌گوید: «با استفاده از زبان الکترونیکی برای ارزیابی حسی، ما می‌توانیم ویژگی‌های خاص قهوه خود را اندازه‌گیری کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که به این هدف رسیده‌ایم و از قول قهوه کاملاً خوشمزه‌تر پشتیبانی می‌کنیم.»

به‌محض بسته شدن غلاف Bruvi ، یک کد روی درب هر غلاف توسط دستگاه اسکن می‌شود. کاربران می‌توانند عملکرد لمسی را انتخاب کنند، یا از گزینه‌های اضافی مانند اندازه نوشیدنی، «قدرت»، اسیدیته یا نوشیدنی‌های اضافی استفاده کنند.

برخلاف سایر تولیدکنندگان غلاف، تولید نوشیدنی کاملاً در غلاف صورت می‌گیرد و تماس با پلاستیک دستگاه یا سایر سطوح مکانیکی را از بین می‌برد که به گفته شرکت به تمیز نگه‌داشتن دستگاه کمک می‌کند درعین‌حال از آلوده شدن طعم به یک قهوه دیگر جلوگیری می‌کند.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X