قوانین مسابقات جهانی

به روز رسانی قوانین مسابقات جهانی قهوه آتن

کافه اکسسوری – قوانین و مقررات به‌روز شده برای مسابقات جهانی قهوه آتن در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. مسابقات قهرمانی جهانی باریستا، جام جهانی دم آوری، قهرمانی تست دهنده‌های جام جهانی و قهرمانی سزو / ایبریک می‌توانید قوانین موجود را بیابید که عمدتاً مربوط به اقدامات احتیاطی نسبت به بیماری همه‌گیر COVID-19 است که برای تسهیل تدارکات بهتر برای رقبا، مربیان، قضات و داوطلبان در این رویداد که در انجمن تخصصی قهوه جهان قهوه برگزار می‌شود، معرفی‌شده است که از ۲۳ تا ۲۶ ژوئن ۲۰۲۱ برگزار می‌شود.

در چهار مسابقه تعدادی تغییر برای تسهیل ارزیابی داور در مورد نوشیدنی‌ها ایجادشده است، درحالی‌که اطمینان حاصل می‌شود که دستورالعمل‌های فاصله اجتماعی حفظ می‌شوند. بعلاوه، قوانین موجودی که در مورد نهادهای رقابت (CB) اعمال می‌شوند، در بخشی جدید متمرکز و شفاف شده‌اند، که شامل تغییرات در قالب رقابت و روند تجدیدنظر در سطح CB است.

درنتیجه تغییرات مربوط به COVID در سلیقه قاضی رئیس در مسابقات جهانی باریستا، کمیته قوانین و مقررات تعدادی از قوانین موجود در مورد ارزیابی داور حسی را روشن کرده است تا روند امتیازدهی کنونی در مسابقات جهانی قهوه آتن را با دقت بیشتری محصور کند.

ما می‌فهمیم که این به‌روزرسانی قوانین در یک‌زمان نامعلوم برای رقبا در سراسر جهان راه‌اندازی می‌شود – ما هیچ تغییری ایجاد نکرده‌ایم که بر روی امتیازات یا وزن کلی برای هر قهرمانی تأثیر بگذارد تا ضمن ایجاد اقدامات احتیاطی بیشتر در رویداد WCC، تأثیر را برای رقبا به حداقل برسانیم.

منبع: world coffee events

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X