کمال اسپرسو

برگزاری سمینار کمال اسپرسو

کافه اکسسوری – دیوید شومر، پیشگام صنعت قهوه و بنیانگذار Espresso Vivace، در زمان همه‌گیری COVID-19، از طریق آموزش مشغول بوده است. شومر به‌عنوان یک ابتکار همراه برای انتشار در آینده نسخه اصلاح‌شده و به‌روز شده کتاب خود که اکنون «کمال اسپرسو» نامیده می‌شود، یک دوره آموزش ویدیویی آنلاین را با عنوان سمینار کمال اسپرسو راه‌اندازی کرده است.

این فیلم ۵۳ دقیقه‌ای تقریباً به تمام جنبه‌های درک و تهیه اسپرسو می‌پردازد که از قهوه شروع می‌شود، ازجمله انتخاب، بو دادن و ذخیره‌سازی. این شامل یک فرورفتن عمیق در نظریه آسیاب و گزینه‌های تجهیزات است – موضوعی که شومر در سال‌های اخیر به‌خصوص درباره آن صحبت کرده است – و از طریق تکنیک‌های باریستا در مورد تهیه سبد، دوز و توزیع، تمپ و استخراج، از طریق بخار شیر و هنر لاته ادامه می‌دهد.

شومر، یک تکنسین الکترونیک نیروی هوایی ایالات‌متحده، هواشناس بوئینگ و فلوت؛ از فیلم به‌عنوان وسیله‌ای برای تبلیغ انتشار اصلی «قهوه اسپرسو: تکنیک‌های حرفه‌ای» یا کمال اسپرسو در سال ۱۹۹۶ استقبال کرد.

شومر گفت: «این پیشرفت بسیار بیشتری نشان می‌دهد، زیرا ما ۳۲ سال است که همه جوانب را اصلاح می‌کنیم. اطلاعات موجود شاید عامل تعیین‌کننده در بقای بسیاری از مشاغل در رقابت با Big Green و سایر افراد مستقل باشد.»

این ویدئو برای اجاره ۳۰ روزه با پرداخت ۷۵ دلار در دسترس است، به گفته شومر با توجه به هزینه بیشتر سمینارهای آموزش حضوری در Espresso Vivace در سیاتل، جایی که تجارت خرده‌فروشی به دلیل همه‌گیر شدن بیماری کند شده است، تعیین آن دشوار است. بااین‌حال، شومر گفت که مشتریان دائمی مغازه‌ها از توانایی شرکت در سازگاری و باز ماندن بسیار استقبال کرده‌اند.

شومر گفت که او مشتاقانه منتظر سفر و افزایش آموزش حرفه‌ای و مشاوره خود از طریق راه‌اندازی مشاوره شومر در اواخر سال جاری است. قرار است «کمال اسپرسو» اواخر زمستان منتشر شود؛ بااین‌حال، سمینار ویدیویی هم‌اکنون در دسترس است.

 

منبع daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X