SCA

بررسی SCA درباره سرنوشت قهوه ۲۰۲۱

کافه اکسسوری – انجمن تخصصی قهوه SCA اعلام کرده است که ممکن است در سال ۲۰۲۱ با ادامه همه گیری COVID-19 ، آینده بزرگترین نمایشگاه سالانه قهوه در اروپا ، World of قهوه ، مورد تردید قرار گیرد.

این یک یادآوری فریبنده از مدت دردناک همه گیری است که باعث از بین رفتن بیشتر رویدادهای قهوه حضوری در سال ۲۰۲۰ ، از جمله World of Coffee 2020 (ورشو) و همتای آن مستقر در ایالات متحده ، نمایشگاه تخصصی قهوه می شود.

در حال حاضر دنیای قهوه همراه با مسابقات قهرمانی قهوه جهانی در ژوئن امسال در آتن ، یونان برگزار می شود. در دوره قبل از همه گیری ، نمایشگاه جهانی قهوه با بیش از ۲۴۰ غرفه دار در برلین ، آلمان ، در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۱۰۰۰ بازدید کننده داشته است.

در نامه ای که امروز توسط یانیس آپوستولوپولس مدیرعامل SCA امضا و برای اعضای SCA ارسال شده است ، آمده است که این گروه در حال حاضر در حال گفتگو با شرکای رویداد در مورد مسابقات جهانی قهوه است. این نامه نوید «تصمیم قاطع» در مورد وقایع تا جمعه ، ۲۶ فوریه را می دهد.

«سال گذشته برای قهوه و مشاغل متحد چالش برانگیز بوده است. SCA همچنان متعهد است که از طریق رویدادهایی مانند World of قهوه ارتباط بین خریداران و تأمین کنندگان را امکان پذیر سازد. از اینکه در این مدت سخت با ما همراه بودید و برای صبر و شکیبایی شما در مرتب کردن مراحل بعدی متشکریم. ما قبل از پایان ماه دوباره در تماس خواهیم بود.»

 

نامه به طور کامل را در زیر بخوانید:

اعضا و دوستان عزیز انجمن تخصصی قهوه ،

امیدوارم حال شما خوب باشد. این پیام به روزرسانی وضعیت نمایشگاه جهانی ۲۰۲۱ قهوه (WOC) و مسابقات جهانی قهوه (WCC) است که در حال حاضر قرار است در ژوئن امسال در آتن برگزار شود.

با رواج واکسیناسیون COVID-19 در بسیاری از کشورهای جهان ، در انتهای تونل چراغ روشن می شود. متأسفانه ، موارد ویروس کرونا همچنان در حال افزایش است و عدم اطمینان زیادی درباره چشم انداز رویدادهای حضوری مانند WOC و WCC در دو سه ماهه بعدی سال باقی مانده است.

ما در حال گفتگو با شرکای خود هستیم ، و ارزیابی می کنیم که زنده ماندن برای پیشبرد میزبانی مسابقات WOC 2021 و WCC در ماه ژوئن در آتن ارزیابی شده است. سلامت و ایمنی جامعه و کارکنان ما اولویت اصلی ما هستند. ما متعهد هستیم که تا جمعه ، ۲۶ فوریه ، تصمیم قطعی را در مورد این رویدادهای مهم به شما ابلاغ کنیم.

سال گذشته برای قهوه و مشاغل متحد چالش برانگیز بوده است. SCA همچنان متعهد است که از طریق رویدادهایی مانند World کافی و مسابقات جهانی قهوه ارتباط بین خریداران و تامین کنندگان را امکان پذیر سازد. از اینکه در این مدت سخت با ما همراه بودید و برای صبر و حوصله شما هنگام مرتب کردن مراحل بعدی متشکریم. ما قبل از پایان ماه دوباره در تماس خواهیم بود.

متشکرم،

یانیس آپوستولوپولوس

مدیر ارشد اجرایی

انجمن تخصصی قهوه

 

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X