کافی‌شاپ آمریکا

بازار کافی‌شاپ آمریکا در تعطیلی

کافه اکسسوری – طبق آخرین گزارش سالانه گروه تحقیقاتی بازار قهوه Allegra World Cort Portal، بیماری همه‌گیر COVID-19 تقریباً یک چهارم کل ارزش کافی‌شاپ آمریکا را به تعطیلی کشانده است.

این گروه اکنون تخمین می‌زند که بخش کافی‌شاپ آمریکا در سال ۲۰۲۱ حدود ۳۶ میلیارد دلار باشد که نسبت به ۱۲ ماه گذشته با ۱۱.۵ میلیارد دلار کاهش فروش ۲۴٪ کاهش داشته است.

بر اساس تحقیقات انجام‌شده، برای اولین بار در تاریخ مدرن، در ۱۲ ماه گذشته تعداد کافی‌شاپ‌ها نیز کاهش چشمگیری داشته است، با ۲۰۸ مغازه (۰.۶٪) قرارداد منعقد شده در بازار.

با انجام بیش از ۱۰۰ مصاحبه با رهبران صنعت، تحقیقات میدانی و بیش از ۵۰۰۰ نظرسنجی آنلاین با مصرف‌کنندگان ایالات‌متحده، Allegra World Coffee Portal احساسات منفی قابل‌توجهی را در بین اپراتورهای کافی‌شاپ در مورد فضای کسب‌وکار فعلی پیدا کرد.

به گفته این گروه، اپراتورهای کافی‌شاپ آمریکا گزارش کردند که این ضررها به‌طور متوسط ​​۳۲۵۰۰ دلار در هرماه است، درحالی‌که فقط ۳۸ درصد از آن‌ها معاملات فعلی را مثبت اعلام کرده‌اند، درحالی‌که این عدد ۶۵ درصد در سال گذشته بوده است.

ترجیح مشتریان به سفارش های آنلاین به جای حضور در کافی‌شاپ آمریکا

این گزارش، اشاره می‌کند که مکان‌های استارباکس و دانکین ۶۶ درصد از کل فروشگاه کافی‌شاپ ایالات‌متحده را ازنظر تعداد فروشگاه‌ها تشکیل می‌دهد، همچنین نشان می‌دهد که بیماری همه‌گیر COVID-19 باعث افزایش ترجیح مصرف‌کننده به سفارش از راه دور و افزایش ادغام دیجیتال شده است که هر دو مغایر با مفهوم عجیب‌وغریب کافی‌شاپ بودن در فضای اجتماع یا «مکان‌های سوم» هستند.

این گروه در اعلامیه گزارش بازار اظهار داشت: «۴۵ درصد از مصرف‌کنندگان آمریکایی که توسط پورتال جهانی قهوه موردبررسی قرار گرفته‌اند نشان می‌دهد که پتانسیل تجاری تحویل در طی همه‌گیر شدن بیماری، به‌طور مرتب نوشیدنی برای تحویل سفارش می‌دهند. تحویل سریعتر، هزینه‌های کمتر و بسته‌بندی ضد سرریز، سه المان برتر مصرف‌کنندگان برای بهبود است.»

با توجه به احتمال واکسیناسیون گسترده COVID-19 و بازگشت به ثبات سیاسی در دولت بایدن، این گروه تخمین می‌زند که بخش کافی‌شاپ آمریکا تا سال ۲۰۲۳ به سطح فروش قبل از همه‌گیری بازگردد، درحالی‌که ۶۵٪ از رهبران صنعت قهوه موردبررسی نشان دادند آن‌ها معتقدند فروش طی ۱۲ ماه آینده بهتر خواهد شد.

منبع: daily coffee news

کافه اکسسوری را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X